Ofte stillede (praktiske) spørgsmål
Det er kun muligt at tilmelde én person pr. venteliste. pr. aktivitet pr. profil, hvorfor personen, som du ønsker at have med på ventelisten skal tilmelde sig via sin egen profil.
Har vedkommende ikke en profil, skal personen oprette sig via dette link>>
Såfremt at der ikke er plads på holdet 24 timer inden startidspunktet for den pågældende aktivitet, hvor du har tilmeldt dig ventelisten, får du refunderet et klip for den pågældende aktivitet. Dette klip kan du bruge næste gang du tilmelder dig og dermed undgår du betalingsvinduet.
Såfremt at du ønsker en kontantrefundering bedes du skrive dette til support@innercise.dk
Du bedes venligst oplyse samme email-adresse, som du har brugt ifm. din tilmelding.
Du modtager en besked senest 24 timer inden startidspunktet for aktiviteten.
Du har mulighed for at afmelde din tilmelding for den pågældende aktivitet senest 24 timer inden starttidspunktet for aktiviten.
Hvis du ønsker at rykke din tilmelding så kan dette også gøres senest 24 timer inden starttidspunktet for aktiviteten.
Måden du rykker/ændre din tilmelding er på følgende måde:
Afmeld dig aktiviteten -> Du bliver refunderet x antal klip/adgangskort for den pågældende aktivitet -> Nu kan du bruge x antal klip til at tilmelde dig dit nye foretrukne tidspunkt med de refunderet klip og dermed undgår du betalingsvinduet.
Nej, klippekortet er personligt og må kun benyttes af dig selv.
Du kan skrive til os på support@innercise.dk eller ringe til os på 70605526.
Så vil vi hjertens gerne være behjælpelige med at besvare dine spørgsmål.
Måske du har et forslag til næste spørgsmål på listen, som kan være med til at hjælpe os med at hjælpe jer? - Giv os et prej!