PERFORMANCE

"Less is more"

- Konstatin Bueteko

 

PERFORM;ANCE TEKST PÅ DE FYSISKE FORDELE ved brug af vores metoder.

Performance findes i alle dele i vores liv hvor søgen efter at optimere, forbedre og hele tiden nå nye højder om det er i erhvervslivet, i sport eller det enkelte individ som ønsker at skabe de bedste forudsætninger for at kunne leve det liv man drømmer om.

Hos Innercise tager vi altid udgangs punkt i fundamentet som er koblingen mellem sind og krop. Herfra arbejder vi videre i forskellige moduler tilpasset målsætningerne for indsatsen.

I erhvervslivet søger man at være skarpsindet gennem hele dagen, hurtig til at tage de rigtige beslutninger og hele tiden være på forkant indenfor ens forretningsområde. Hvor meget mere kan man opnå når man får en god nattesøvn, har et godt helbred og er i god fysisk og mental form. Åndedrættet er vores flagskib og benytter man vores protokoller vil man opnå en skarphed hvor ens kapacitet for at lave gode beslutninger stiger i takt med udbyttet af ens arbejder stiger. Vi har metoder som kan afhjælpe mental træthed på de sene arbejdstimer og giver dig redskaberne til at være din egen alkymist og derved ændre og påvirke din mentale tilstand ved at skabe de rigtige forhold til at få den ekstra ilt til hjernen man har brug for!

Helbred, velstand og lykke er unægteligt sammenkoblet og hver enkel kan tjene den anden. Stress i kroppen manifesterer sig i form af lav energi, mangel på overblik, hovedpine og andre stress relateret symptomer. Nogle Innercise protokoller er populært kaldet stressere som vi arbejder med under forsvarlige og sikre forhold således krop og sind bliver trænet i at kunne mærke, bearbejde og reducere stress.

Hvad er man i stand til? For at håndtere hvad man udfordres med i løbet af en dag kræves der en stærkt mindset. Kulde/varme træning øger den mentale robusthed. Især koldtvandsterapiens mentale udfordringer kan ligestilles med de evner der kræves for at drive en succesfuld forretning. Sindet er designet til at beskytte os og når det udfordres og trænes uden for comfortzonen opbygges en enorm mental styrke som er brugbar for at bevare roen og svarer i stedet for at reagere. 

FORBEDR DIN SØVN PÅ DEN NATURLIGE FACON

Det eneste som vi ligestiller med åndedrættets kratfulde effekter på kroppen, når det er udøvet korrekt, er en god nattesøvn. Det er her kroppen genskaber og regenererer fysiologien så den er klar til at yde sit bedste dagen efter.

 

Det mest effektive middel mod en god nattesøvn er faste rytmer, ingen koffein efter kl 14, ingen alkohol 3 timer inden søvn,  træning senest 4 timer før nattetid, 15 minutters sol hver morgen

https://thesleepdoctor.com/how-to-sleep-better/?cn-reloaded=1&cn-reloaded=1

 Samt i tillæg lidt fra WHM

Det eneste som vi ligestiller med åndedrættets kratfulde effekter på kroppen, når det er udøvet korrekt, er en god nattesøvn. Det er her kroppen genskaber og regenererer fysiologien så den er klar til at yde sit bedste dagen efter. Nedenfor 

Far og søn tager en nap